Loading
Күтө туруңуз, бул бир нече секунд ээлеши мүмкүн...
link
link link
Шашылыш Кирүү/Каттоо
3
Кызматтар Сатып алам Drive Mashina.kg
Loading Loading

Lexus ES VII Рестайлинг 300h 2.5 сатуу, 2022

Жогору көтөрүлгөнү: 22 саат мурун Кошулганы: 1 күн мурун
48 1
$ 29 000
2 503 280 сом
2 844 636 ₽
16 688 533 ₸
Баасына бажы жана жеткирүү кирет
Эскертүү кошуу
Айына 53 434 сомдон сатып алуу
Austin Auto (Остин Авто)
авто бизнестин 300 жарыясы

Чыккан жылы
2022
Жүргөнү
км
Кузов
седан
Түс
ак
Кыймылдаткыч
2.5 л / гибриддик
КПП
вариатор
Тартышы
алдыңкы
Руль
солдо
Абалы
жакшы
Бажы
бажыдан өткөн эмес
Алмашуу
алмашуу сунушталбайт
Колдо болуу
буйрутмага
Аймак, сатуу шаары
АКШ
Каттоо өлкөсү
Катталган эмес
Дш:09:00 - 20:00
Шш:09:00 - 20:00
Шр:09:00 - 20:00
Бш:09:00 - 20:00
Жм:09:00 - 20:00
Иш:09:00 - 20:00
БЦ Ордо ул. Юсупа Абдрахманова, 170/1
Средняя цена

Lexus ES VII Рестайлинг 2022 ж., седан, руль солдо, көлөм 2.5 л, гибриддик43991 $

Бул автоунаа орточо баага караганда 34.08% арзан

Салыштыргандын саны: 11 жарыялар

Анализдин тактыгы: орто

Баалардын өзгөрүшү
Мыкты сунуш

Базар баасынан төмөн унаа тууралуу ыкчам эскертмелерди алгыңыз келеби?

Кызматты жандырыңыз
Мыкты сунуш

Сатуучунун комментарийи

"Austin Auto" автомобили под заказ! 1.⁠ ⁠Покупка на аукционах США: Manheim, Copart, IAAI, Adesa без посредников - предоставляем возможность личного участия в аукционах в on-line режиме! 2.⁠ ⁠Опыт работы: Более 7 лет исключительно только на аукционах США. 3.⁠ ⁠Профессиональные консультации, прозрачность покупки! 4.⁠ ⁠Гарантия и сохранность доставки - оформление договора на юр. лицо с нашими гарантиями и ответственностью! 5.⁠ ⁠Можем выполнить полный ремонт и подготовку вашей машины. Вся дополнительная информация по телефону или в офисе. 🌏 Адрес: г. Бишкек; Ю. Абдрахманова 170/1; БЦ Ордо; 📲 Тел.; WhatsApp: + 996 500 89 30 00

Которуу

Комплектациялоо

Тышкы көрүнүш

куюлган дисктер

люк

Салон

булгаары

Коопсуздук

блокко каршы системасы (ABS)

буксалоого каршы системасы

курстук туруктуулугун системасы

коопсуздук жаздыктар

парктроник

арткы камерасы

камера 360

Опциялар

толук электропакет

сигнализация

автооталдыргыч

кондиционер

климат контроль

круиз-контроль

орундуктарды жылытуу

күзгүлөрдү жылытуу

фара жуугуч

пневмоасма

орундуктар эсте тутуусу

руль эсте тутуусу

жамгыр билдиргичи

жарык билдиргич

борт компьютери

фара корректору

ачкычсыз кирүү

жарык билдиргич

жылытылган руль

отургучту желдетүү

Кузов абалы

ЛКП (Лакокрасочное покрытие) автомобиля - это покрытие, состоящее из лака и краски, которое наносится на поверхность для защиты ее от коррозии, воздействия атмосферных условий, а также для придания эстетического вида.

В зависимости от модели автомобиля и заводской партии толщина заводского покрытия деталей кузова может колебаться от 70 до 170 микрон.

Факторов, от которых может зависеть толщина краски конкретного автомобиля очень много: например, место сборки, год выпуска, часто ли машина была на мойке/полировке, присутствует керамика, очень ли усердно владелец счищал щеткой зимой снег и т.д. Как правило значения выше 200 мкм говорят о повторной покраске (за исключением 1% всех автомобилей, у которых заводская толщина чуть больше общепринятых цифр). Если показания больше 300 микрон – присутствует шпаклевка.

Отраслевые стандарты допускают колебания в диапазоне 30–40 микрон. Если капот покрыт 120 мкм краски, а дверь 140 мкм, это считается нормой.
Деталь кузова Абалы
ЛКП

ЛКП (Лакокрасочное покрытие) автомобиля - это покрытие, состоящее из лака и краски, которое наносится на поверхность для защиты ее от коррозии, воздействия атмосферных условий, а также для придания эстетического вида.

В зависимости от модели автомобиля и заводской партии толщина заводского покрытия деталей кузова может колебаться от 70 до 170 микрон.

Факторов, от которых может зависеть толщина краски конкретного автомобиля очень много: например, место сборки, год выпуска, часто ли машина была на мойке/полировке, присутствует керамика, очень ли усердно владелец счищал щеткой зимой снег и т.д. Как правило значения выше 200 мкм говорят о повторной покраске (за исключением 1% всех автомобилей, у которых заводская толщина чуть больше общепринятых цифр). Если показания больше 300 микрон – присутствует шпаклевка.

Отраслевые стандарты допускают колебания в диапазоне 30–40 микрон. Если капот покрыт 120 мкм краски, а дверь 140 мкм, это считается нормой.

передняя правая дверь вмятина

Достор менен бөлүшүү

Комментарий калтырыш үчүн кириш же катталыш, керек

Austin Auto (Остин Авто) автобизнестин башка жарыялары